loading...
سايت رسمی روستاي خوك
admin بازدید : 1359 جمعه 29 دی 1391 نظرات (2)

.::بسم الله الرحمن الرحیم::.

.::اللهم عجل لولیک الفرج::.

سلام عزيزان.خوش آمديد.

برای ارسال مطلب ، ابتدا به این قسمت بروید و سپس اقدام کنید .
----------------------------------------------------------
از تمامی اهالی روستا درخواست همکاری داریم !
( مقالات و مطالب بیشتری برای ما بفرستید ! )
با تشکر


تماس با ما


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعیده مهرآلی در تاریخ 1392/06/07 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

سلام..من اهل ده نیستم ولی دهات مامان و بابام هستش واسه همینم خیلی دوسش دارم.. دوس دارم باهاتون همکاری کنم تو خیلی بهتر شدن این سایت..اگه بخواین عکسای قدیمی از جوونای ده دارم که بهتون بدم ...عکس از عروسی های ده هم دارم..تو شکار لحظه ها میتونم کمک کنم..فقط من منتظرم بهم خبر بدین ایمیل کنین..منتظر تایید عضویتم هم هستم...با تشکر 1عکس هم ازپیر دخترای ده با لینک مستقیم میذارم اینجا خوشحال میشم استفاده کنی ازش..

http://www.8pic.ir/images/09179840316974794620.jpg
پاسخ : سلام.با عرض معذرت بدلیل تاخیر در پاسخ به نظر جنابعالی
خوشحال میشیم که همیشه در کنار ما هستید
از طریق ایمیل با شما تماس گرفته شد د

این نظر توسط حسين سهرابي در تاریخ 1391/11/02 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

سلام من خودم اهل روستای خوک میباشم وخیلی خوشحالم ازاینکه زیباییهای روستای عزیزمان را همه درسرتاسر جهان می توانند ببینندواقعا دست مریزاد می گویم به طراحان این سایت می خواستم من نیز درنشان دادن زیباییهای روستایمان نقشی داشته باشم چون من واقعا عاشق روستایمان هستم
پاسخ : سلام و درود بر شما...
اگر قصد اشتراك گذاري فايل يا عكسي راداريد،مي توانيد آن را براي ما ارسال كنيد تا با نام خودتان در سايت درج شود.ممنان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 698
  • بازدید کلی : 56,574